Frakt & retur
Ja, det er sant! Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger i Norge.
Normalt tar det 1-3 arbeidsdager å behandle bestillingen din etter at du har mottatt en bekreftelse (Mindre forsinkelser kan forekomme). Vi sender fra mandag til fredag, eksklusive helger og helligdager. Vi sender alltid innen 24 timer.
Vennligst merk at feilaktige eller ufullstendige adresser, eller uverifiserte detaljer med din bestilling, kan forsinke behandlingen med ytterligere 1-2 arbeidsdager. Vi oppfordrer alle kunder til å nøye sjekke sin frakt- og faktureringsinformasjon før de sjekker ut for å sikre at eventuelle forsinkelser unngås.
De fleste pakker blir levert til postkassen eller ytterdøren på den angitte adressen, men det er opp til leveringsbudet å avgjøre om pakken er trygg å etterlate utendørs. Hvis de anser det som usikkert, vil de levere pakken til nærmeste lokale postkontor eller planlegge omlevering.
Vi har en gjennomsnittlig leveringstid på 6-10 arbeidsdager til Norge.
FEIL ADRESSE
Det er kjøperens ansvar å sørge for at leveringsadressen er riktig. Vi gjør vårt beste for å fremskynde behandlings- og leveringstidene, derfor er det et veldig lite tidsvindu for å avbryte/endre din bestilling. Hvis du bestemmer deg for å endre leveringsadressen, vennligst kontakt oss på kundeservice@easybag.no så snart du har lagt din bestilling. Vi vil gjøre vårt beste for å gjøre endringen, men vi kan ikke garantere at vi vil kunne gjøre det.
Hvis det er for sent for teamet vårt å gjøre endringen på bestillingen din, er det eneste vi kan gjøre å vente og se om pakken returneres til vårt lager. Deretter kan vi sende pakken til riktig adresse eller gi deg en full refusjon.
RETURER
Ved å plassere en bestilling hos EasyBag, er du ansvarlig for returkostnadene.
Vi står bak produktene våre og er overbevist om at du også vil elske dem! Derfor tilbyr vi en 30-dagers pengene-tilbake-garanti. Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet, gir vi deg en refusjon innen 30 dager etter levering og mottak av bestillingen.
Vennligst oppgi ordrenummeret ditt og årsaken til returen. Vår kundeservice vil gjennomgå returforespørselen og sende klare instruksjoner hvis returen blir godkjent.
Returer uten kvittering kan nektes. EasyBag forbeholder seg retten til å nekte returer.
Kunden er ansvarlig for å dekke eventuelle fraktkostnader som retur av en vare kan medføre.
Når vil jeg få tilbakebetalingen min?
Alle tilbakebetalinger vil bli kreditert til din opprinnelige betalingsform. Hvis du betalte med kreditt- eller debetkort, vil tilbakebetalingen bli sendt til kortutstederbanken innen 14 arbeidsdager etter mottak av den returnerte varen. Vennligst kontakt banken din for spørsmål om når kreditten vil bli satt inn på kontoen din.
Normalt tar det 1-3 arbeidsdager å behandle bestillingen din etter at du har mottatt en bekreftelse (Mindre forsinkelser kan forekomme). Vi sender fra mandag til fredag, eksklusive helger og helligdager. Vi sender alltid innen 24 timer.
Vennligst merk at feilaktige eller ufullstendige adresser, eller uverifiserte detaljer med din bestilling, kan forsinke behandlingen med ytterligere 1-2 arbeidsdager. Vi oppfordrer alle kunder til å nøye sjekke sin frakt- og faktureringsinformasjon før de sjekker ut for å sikre at eventuelle forsinkelser unngås.
De fleste pakker blir levert til postkassen eller ytterdøren på den angitte adressen, men det er opp til leveringsbudet å avgjøre om pakken er trygg å etterlate utendørs. Hvis de anser det som usikkert, vil de levere pakken til nærmeste lokale postkontor eller planlegge omlevering.
Vi har en gjennomsnittlig leveringstid på 6-10 arbeidsdager til Norge.
FEIL ADRESSE
Det er kjøperens ansvar å sørge for at leveringsadressen er riktig. Vi gjør vårt beste for å fremskynde behandlings- og leveringstidene, derfor er det et veldig lite tidsvindu for å avbryte/endre din bestilling. Hvis du bestemmer deg for å endre leveringsadressen, vennligst kontakt oss på kundeservice@easybag.no så snart du har lagt din bestilling. Vi vil gjøre vårt beste for å gjøre endringen, men vi kan ikke garantere at vi vil kunne gjøre det.
Hvis det er for sent for teamet vårt å gjøre endringen på bestillingen din, er det eneste vi kan gjøre å vente og se om pakken returneres til vårt lager. Deretter kan vi sende pakken til riktig adresse eller gi deg en full refusjon.
RETURER
Ved å plassere en bestilling hos EasyBag, er du ansvarlig for returkostnadene.
Vi står bak produktene våre og er overbevist om at du også vil elske dem! Derfor tilbyr vi en 30-dagers pengene-tilbake-garanti. Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet, gir vi deg en refusjon innen 30 dager etter levering og mottak av bestillingen.
Vennligst oppgi ordrenummeret ditt og årsaken til returen. Vår kundeservice vil gjennomgå returforespørselen og sende klare instruksjoner hvis returen blir godkjent.
Returer uten kvittering kan nektes. EasyBag forbeholder seg retten til å nekte returer.
Kunden er ansvarlig for å dekke eventuelle fraktkostnader som retur av en vare kan medføre.
Når vil jeg få tilbakebetalingen min?
Alle tilbakebetalinger vil bli kreditert til din opprinnelige betalingsform. Hvis du betalte med kreditt- eller debetkort, vil tilbakebetalingen bli sendt til kortutstederbanken innen 14 arbeidsdager etter mottak av den returnerte varen. Vennligst kontakt banken din for spørsmål om når kreditten vil bli satt inn på kontoen din.